• 16-09-2017, 15:11:55
    #1
    Yav site ile ilgili hiçbirşey şu adsense kadar yormadı beni Allah belanısı versin.

    Arkadaşlarlar reklamlarım iki gündür görüntülenmiyor. Yani görünmüyor. Görünmeyen reklamlarım ise bağlantı(buton) reklamlar. Bugün gösterim sayısı 6 yav.

    Durduk yerde oldu.. İki gün öncesine kadar gayet iyidi herşey.

    Yani mail filanda gelmedi adsense'den bir sorun olduğuna dair. Header bölümünde görüntülü reklamım var. O görünüyor.

    Kafayı yedim. Bu Allahın cezasına ne oldu arkadaşlar. Uzman bir arkadaş yok mu yardımcı olacak.
  • 16-09-2017, 15:17:16
    #2
    Dün bizim de yarım gün görünmedi reklamlar. Sonra kendi kendine düzeldi.
  • 16-09-2017, 15:21:26
    #3
    adsense hesabınıza girin reklamlarımdan yeni birim oluşturun. sadece yeni birim oluşturacaksınız kodu falan siteye eklemeye gerek yok. bu işlemin ardından 5-10 dakika bekleyin reklamların tekrar sitenizde görüntülenecek.
  • 16-09-2017, 15:35:46
    #4
    Trafiksitesi.com
    Panik yok arkadaşlar Yapacağınız işlem çok basit. Bilgisayarınızdan adsense hesabınıza giriyorsunuz. Sol menüde, Ayarlar > Sitelerim > Genel bakış tıklıyorsunuz. Sağ taraftaki boşluğa site adresinizi yazıyorsunuz ve doğrulanmış site kısmını seçiyorsunuz. En geç 24 saat içerisinde her şey yoluna giriyor. Bu bilgi için @deLi; 'ye tekrar teşekkür ederim
  • 16-09-2017, 15:50:34
    #5
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panik yok arkadaşlar Yapacağınız işlem çok basit. Bilgisayarınızdan adsense hesabınıza giriyorsunuz. Sol menüde, Ayarlar > Sitelerim > Genel bakış tıklıyorsunuz. Sağ taraftaki boşluğa site adresinizi yazıyorsunuz ve doğrulanmış site kısmını seçiyorsunuz. En geç 24 saat içerisinde her şey yoluna giriyor. Bu bilgi için @deLi; 'ye tekrar teşekkür ederim

    Hocam site zaten doğrulanmış.
    Benim bir reklamım görünüyor zaten hocam. Hiçbiri görünmüyor değil. Yani belirttiğim gibi buton reklamlar görünmüyor.
  • 16-09-2017, 15:52:47
    #6
    📢 WhatsApp Kullanalım
    Peker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yav site ile ilgili hiçbirşey şu adsense kadar yormadı beni Allah belanısı versin.

    Arkadaşlarlar reklamlarım iki gündür görüntülenmiyor. Yani görünmüyor. Görünmeyen reklamlarım ise bağlantı(buton) reklamlar. Bugün gösterim sayısı 6 yav.

    Durduk yerde oldu.. İki gün öncesine kadar gayet iyidi herşey.

    Yani mail filanda gelmedi adsense'den bir sorun olduğuna dair. Header bölümünde görüntülü reklamım var. O görünüyor.

    Kafayı yedim. Bu Allahın cezasına ne oldu arkadaşlar. Uzman bir arkadaş yok mu yardımcı olacak.
    Reklam kodlarını yeniden oluşturup sitenize ekleyin, sorun kalmaz.
  • 16-09-2017, 16:05:56
    #7
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam kodlarını yeniden oluşturup sitenize ekleyin, sorun kalmaz.
    hocam sitede header bölümünde olan görsel reklam filan açılıyor. alttaki bağlantı reklamlar açılmıyor iki gündür. sıfırdan yeni reklamlar oluşturup onları mı ekleyeyim diyorsunuz?
  • 16-09-2017, 16:08:32
    #8
    📢 WhatsApp Kullanalım
    Peker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sitede header bölümünde olan görsel reklam filan açılıyor. alttaki bağlantı reklamlar açılmıyor iki gündür. sıfırdan yeni reklamlar oluşturup onları mı ekleyeyim diyorsunuz?
    Evet hocam, çıkmayan reklamlarınız yerine yeni kodlar oluşturup ekleyin. reklamlarınız görünmeye başlar.
  • 16-09-2017, 16:13:14
    #9
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam, çıkmayan reklamlarınız yerine yeni kodlar oluşturup ekleyin. reklamlarınız görünmeye başlar.
    hocam son olarak şunu sorayım. AMP sayfaları için ayrı reklamlar mı oluşturayım yoksa oluşturduğum o kodları AMP sayfasına da eklesem.. sorun olur mu?