Yekta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen tecrübeden bahsedersen altta kalacağına %100 eminim, ayrıca sosyal medyadan gelen adam reklama tıklıyorsa sayılır, bu konuda iddia etme bir kişi 100 defa tıklasın buda sayılır ama adsense bu 100 defa tıklayanı biliyor verdiği gibide sindire sindire geri alıyor, adsense veya tecrübe konusunda iddalaşma ben 15 senede adsense den 7 daire aldım almaya da devam ediyorum tr nin en tanınmış sitesine sahibim, sana son mesajım olsun, sen eklenti çevirisine devam et Allah daha çok versin hadi hayırlı işler hayırlı bayramlar sana...
zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu sen ne gorgusuz bir adamsin simdi sana kimse kazandigini sordu mu?Ustelik bu gorgusuzlugun de ilk degil,baska konularin altinda da "ben bu kadar kazaniyorum,su kadar gelirim var" gibi mesajlarini hatirliyorum.Yani simdi gelirin varsa bize ne?

Tr'nin en buyuk sitesinin sahibi olsan ne olur adab-i muaseretten bi haber olduktan sonra.

Bu forum da senin on katin kazanan kisiler var,fakat hicbiri gorgusuzluk yapip,ben Tr nin en buyuk sitelerinin sahibiyim ve cok kazaniyorun gibi enaniyet ve gorgusuz mesajlar atmiyor.
Abilerim böyle tartışmaya gerek yok geçrekten. Ben problemi hallettim. Reklam yerleşimi değiştirip yeni reklam birimleri oluşturdum. Bunun sonucunda düzeldi. Lütfen tartışmayın. Gerek yok.