• 23-05-2008, 00:44:01
    #19
    yaahuu bana neden hiç reklam gelmedi hiç 5 6 gün oldu sanırım kullanalı ama bi gün bile görmedim reklam
  • 28-05-2008, 21:28:54
    #20
    Güzel bir uygulama olmuş.
  • 28-05-2008, 21:38:29
    #21
    valla ben kontorculerden memnunum..ne olursa olsun hiç bitmeyecekler..az da olsa kazanc kazanctır.ben az da olsa devamlı olanı tercih etmişimdir her zaman
  • 28-05-2008, 23:27:19
    #22
    Ben kullandım reklam inceleme merkezini birkaç reklam engelledim. Sonra ileri dedim ve sona geldi daha farklı siteler çıkmadı. Yani tamamiyle kurtulmak için kesin çözüm değil,şimdilik öyle bir durum söz konusu da değil.