5 6 gün oldu sanırım kullanalı ama bi gün bile görmedim reklam
Reklam İnceleme Merkezi
21
●1.845
- 28-05-2008, 21:38:29valla ben kontorculerden memnunum..ne olursa olsun hiç bitmeyecekler..az da olsa kazanc kazanctır.ben az da olsa devamlı olanı tercih etmişimdir her zaman