bu yerleşim ban sebebimidir? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bu yerleşim ban sebebimidir?
12
●
1.048
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
bu yerleşim ban sebebimidir?
1
2
20-05-2008, 23:01:45
#10
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sorun olmaz.
20-05-2008, 23:24:22
#11
burakbudak
ya anlayamadığım şey neden ban konusu olsun ki ?
çünkü her istediğin yere koyabililirsin yasal olduğu sürece sorun çıkmaz ...
rahat ol ...
21-05-2008, 00:40:06
#12
Tias
Ban Yemen İçin Yanında İlgi Çektirici Resim Vs bişey Olması veya Teşvik Ettirici Yazı Olması Gerekiyor..
Bende Hiçbişey Olmaz
22-05-2008, 15:03:10
#13
svamder
bencede sorun olmaz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler