• 18-05-2008, 15:56:50
    #10
    bizimlist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense, bunu yasakladığını duyurmuştu; fakat diğer alternatifleri kullanabilirsiniz.
    Alternatif derken başka reklam şirketleri mi?
    Ne tavsiye edersiniz?
  • 18-05-2008, 16:05:59
    #11
    adtech var reklam store var mynet var
  • 18-05-2008, 16:10:23
    #12
    bizimlist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense, bunu yasakladığını duyurmuştu; fakat diğer alternatifleri kullanabilirsiniz.
    Peki nasıl kullanabiliriz?
    Yani nasıl ekleriz
  • 18-05-2008, 16:10:26
    #13
    Alıntı
    Alternatif derken başka reklam şirketleri mi?
    Ne tavsiye edersiniz?
    reklamstore, adtech
  • 18-05-2008, 18:37:20
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alternatif derken başka reklam şirketleri mi?
    Ne tavsiye edersiniz?
    evet, başka reklam şirketleri.
    tavsiye olarak reklamstore tavsiye ederim.
    bunun haricinde
    mynetadklik,adtech, forumda duyurulan adkazanc var. adkazancı denemedim bir şey diyemeceğim.
    zaten oyun yükleniyor kısmına bunları eklersiniz. diger alanlarda adsense kullanabilirsiniz. ayrıca adsense bağlantı birimleri iyi bir yerleşimle güzel gelir getirir oyun sitelerine.

    GafletNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki nasıl kullanabiliriz?
    Yani nasıl ekleriz
    sanırım reklam alanından bahsediyorsun.
    https://www.r10.net/1514752-post3.html
    şu mesajda verilen kodu kullanabilirsin.
  • 18-05-2008, 21:20:41
    #15
    Arkadaşlar ilginizden dolayı hepinize yürekten teşekkür ediyorum.
  • 18-05-2008, 21:31:39
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyun sitelerinin yüzde 70i hala yapıyor bunu
    arkadaşlar ben kullanmıyorum yuklenme esnasılda ama googlenin ban sebebi sayacagını sanmıyorum. yapacak olsalar zaten dediğiniz gibi yuzde 70 lere ulaşamazdı

    birde mynet reklamlarını şahsen denedim 20k gösterime para vermemişti yani 20 bin görenden hiiiççç tıklayan olmamış.
  • 18-05-2008, 22:10:53
    #17
    ad2game var bilen varmı arkadaşlar