• 17-05-2008, 14:54:41
    #10
    bence forumda çöp reklamlar diye bi konu açılıp sabitlenmeli!
  • 17-05-2008, 15:22:31
    #11
    Bende %100 orjınal içerikli site var. 1 tane bıle melodı reklamı cıkmıyor kesınlıkle. oda aynı 0,01 0,02 verıyor. Googlenın suyu cıktı.
  • 17-05-2008, 20:33:47
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu kadar da olmaz çöp bile olsa bir süre sonra düzeliyor en azından 40 tıka düşerdi ama sende bi terslik var.