mersinstyle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ADMOB kullananlar (Ne Kazanırım)
13
●1.225
- 04-04-2017, 00:35:02Kullanıcılar da akıllı, tam boyda köşedeki X e tıklayıp ya da 1 kere geri yapıp kapatıyorlar

banner reklam altta yada üstte sabit durur... Sayfa geçişlerindeki tam sayfa reklamla çok boğmamak gerekir...
Kazanmak için asıl soru şu; uygulama ne üzerine? sektöründe reklam veren var mı? alakalı reklam çıkıyor mu? Eğer bunları karşılıyorsa beklenenin üstünde tık alır... lakin tbm oranı nedir sektörde reklam verenlerin bunu da bilmek gerekir.
Bence bir dene... Kafana yatarsa sıkıntı yok... - 04-04-2017, 00:38:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Banner'ın yenilenme ayarını admobdan yapabiliyorsunuz ama her kullanıcıya genelde 2-3 farklı reklam çıkar. 10k gösterim desek ve tık 100 olsa, tbm 0.01tl olur oda 1tl demekmersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2017, 01:35:52Yanlış sormuşum tam ekran splash kullansam, 7,5k tekil kullanıcıya 7,5k gösterim yapsam sizce dönüşler ne olur ?ceceomer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2017, 02:39:42Hocam buna kesin cevap yok, tam ekranda TBM daha yüksek ama türkçe reklam çıkar muhtemelen yada ingilizce çıksa bile türkiye lokasyonundan dolayı az tbm olur. Muhtemelen 5-6 lira anca.mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
