• 15-05-2008, 01:46:31
    #10
    1200 tıka 28 dolar almıştım. gayet iyi yani....
  • 15-05-2008, 01:55:50
    #11
    1000 tıka en fazla alabileceğim 15 dolar. Senin ortalamalar muazzam.
  • 15-05-2008, 02:09:23
    #12
    bu aralar herkezde bir düşüş var arkadaşlar onun için güzel bir para bence
  • 15-05-2008, 02:23:06
    #13
    Tıklama: 155
    kazanç: 7.67

    Aramalardan 51
    Kazanç :8.18

    bunlar Nasıl Bilmiyorum ama Yazdım İşte
  • 15-05-2008, 07:52:31
    #14
    Tıklamalar: 115
    Kazançlar: 20,26
  • 15-05-2008, 12:15:24
    #15
    kazanç seni tatmin ediyorsa senin için yeterlidir, biz ne desekte bunu değiştirmez.sitene harcadığın emeğin karşılığı alıyorsan kazancın iyidir
  • 15-05-2008, 12:17:02
    #16
    Evolution adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar forumda farklı farklı kazançlara bir sürü şikayet var, kimisi memnun kimisi değil ben bu adsanse olaylarında yeniyim sizce bu kadar tıka bu kazanç iyi mi ?

    Tıklama: 1.294
    Kazançlar: 49,12 $
    200 tıka alıyorum o parayı
  • 15-05-2008, 15:21:17
    #17
    ya bunlar gunluk degıl demı
  • 15-05-2008, 15:35:16
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Weya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kazanç seni tatmin ediyorsa senin için yeterlidir, biz ne desekte bunu değiştirmez.sitene harcadığın emeğin karşılığı alıyorsan kazancın iyidir
    Eline sağlık.Güzel yazmışsın.