Konu
Bu kazanç iyi mi ?
15-05-2008, 15:35:16
#18
Dogann
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Weya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kazanç seni tatmin ediyorsa senin için yeterlidir, biz ne desekte bunu değiştirmez.sitene harcadığın emeğin karşılığı alıyorsan kazancın iyidir
Eline sağlık.Güzel yazmışsın.