Adsense kazançlarında dip'leri gördük! - Sayfa 9 - R10.net
  • 08-02-2017, 10:14:17
    #73
    İngilizce veya yabancı dilde içerikte adam gibi (spam çakkal çükkel sitelerden bahsetmiyorum) site yapıp para kazanabilecek kişi sayısı r10 da bir elin bilemedim el ve ayak parmaklarımın sayısını geçmez. Bir kere anadil yetkinliğinde yabancı dile hakim olmak gerekir. İkincisi ingilizce içerikte rekabet çok vahşidir. Tr içerikte 5 yıldır güncellenmediği halde hitini 5 e katlamış 20 k lara gelmiş web siteleri görebilirsiniz. Ama ingilizce içerikte güncellemeyi bıraktınız mı site yok olur gider. Üçüncüsü ingilizce içeriğin taliplisi o kadar fazla ki 80 milyon türk ingilizce öğrenip içerik üretse bana mısın demez. Zaten 1 buçuk milyarlık hindistan, çin ve pakistan da bizdeki pc kullanıcısı kadar içerik üreticisi çıkar emin olun. Üçüncüsü ingilizce içerik asla google a mahkum değildir. Sayısız reklam sistemi startup ları her gün piyasaya giriyor. Amazon ve ebayın başını çektiği Satış ortaklığı sistemi almış başını gitmiş.
    Peki şimdi bazı arkadaşlar burada neyi tartışıyor? İngilizce site yapsak google kazandırır mıymış mış. Yap kardeşim 10 yıldır bu işin içindeysen denemediğin hatadır. Ama bende o möt yok demek yerine google a mok atmak işin kolayıdır ve Türk olarak bize de bu yakışır. O nedenle bu kafayla daha çoook 1 kuruşa mahkum yaşarız.
  • 08-02-2017, 10:39:15
    #74
    Ingılzce sitede bu bahsedilen düşük tbm oranları nasıl oluyor anlamıyorum. Benim de ıngilizce site var altmış kuruş altına düşmüyor. Ocak ortalaması seksen beş kuruştu. Şubatta bir tlyi aştı.
    Biraz içerikle alakalı belki diyeceğim ama benim kategoride de yüksek tbm dönmüyor..

    SM-J500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Üst Düzey Usta İşçiliği Koleksiyonluk Tesbih
  • 08-02-2017, 10:39:31
    #75
    evileye98 adlı üyeden alıntı
    Bu tür reklam uygulamaları engellenmeye çalışıldığı için uygulamalarda kendini geliştirip farklı şekilde adres filtrelemeye başladılar. Örneğin adblock eklenti olarak fazla yayıldı sözcü gibi büyük siteler direk kullanıcıyı sizin anlattığınız gibi siteye sokmamaya başladı. Sizce durdurabildi mi ? Cevap vereyim hayır. Bazı uygulamalar eklenti olarak çalışmak yerine pcye install edilip direk tarayıcı trafiğini dışarıdan süzmeye başladı reklam urllerini/iplerini filtreliyorlar ben yine reklam görmüyorum. Radara 1 kere bile takılmadım. Aynı programı telefonumda da kullanıyorum aynı mantık telefonda da işliyor yine radara takılma yok.

    İnternetin "İ" sinden anlamayan insanlar acaba 4" cücük kadar telefon ekranında reklam harici tıklayacak yer bulamadıkları için kurmuş olabilirler mi ? Yada dokunmatik ekranda karınca kadar butona tıklamaya çalışana kadar click için butonun içine kadar sokulmuş reklamlardan bıkmış oldukları için kurmuş olabilirler mi ?

    Bu yazdıklarım direk sizi kastetmiyor lütfen yanlış anlamayınız. Ama bu reklam engelleme furyasının başlamasına neden olan yine biz webmasterlarız yere göğe reklam doldurup ardından ağlanmamız çok ironik oluyor.

    Evet zarar görüyoruz ama yapacak bir şey yok. Ben reklam filtresi kullanarak siteme giren insanlara artık kızamıyorum hakikatten reklam engellemek için hususi çaba sarf ettirecek kadar b*ku çıkarıldı bu reklam yerleştirmelerin.

    Kendi ayağıma kurşun sıkmak olsada bende hem bilgisayarımda hemde telefonumda reklam filtresi olmadan internete kesinlikle çıkmıyorum. Bu reklam işi özellikle mobilde insanı kanser edip telefonu kırdıracak kadar ileri gitti.

    Reklamları engelleyenlere değil engellemelerine sebep olacak kadar reklam dolduran kazma meslektaşlarımıza kızmalıyız burada. Kızmamız bu reklam dolduran meslektaşlarımızı durdurabilecek mi ? Hayır. O halde reklam engellemeleri durdurabilecek miyiz ? Hayır. Yazılımlar artık tarayıcı yerine cihazın direk içerisine iniyor bizim kolay kolay müdahale edemeyeceğimiz yere. Tarayıcıdaki eklenti evresindeyken el atmak kolaydı bundan sonra işler daha kötüye gidecek.
    Reklam yerleşimi hakkında söylediğiniz her şeye katılıyorum. Sizin yazınızı okurken bir domainimi yeniledim yaklaşık 34 tl.
    Domain parası
    Host parası
    özel ip parası
    Yazılım parası (wp ise özel tema parası)
    Sosyal link backlink parası
    İçerik üretmek için attığımız 40 takla çaba ve makale alımları vs vs

    Yanlış reklam yerleşimi yapanların cezasını hepimize keserlerse, onlarda ilerde girecek site bulamıcak çöp sitelerde kendilerine mutluluklar dileriz. Yaz tatilinde gençlerin copy paste sitelerinde gezini versinler.
    Dalından düşen yaprak, rüzgarın oyuncağı olurmuş.
  • 08-02-2017, 12:07:38
    #76
    leonitef adlı üyeden alıntı
    İngilizce veya yabancı dilde içerikte adam gibi (spam çakkal çükkel sitelerden bahsetmiyorum) site yapıp para kazanabilecek kişi sayısı r10 da bir elin bilemedim el ve ayak parmaklarımın sayısını geçmez. Bir kere anadil yetkinliğinde yabancı dile hakim olmak gerekir. İkincisi ingilizce içerikte rekabet çok vahşidir. Tr içerikte 5 yıldır güncellenmediği halde hitini 5 e katlamış 20 k lara gelmiş web siteleri görebilirsiniz. Ama ingilizce içerikte güncellemeyi bıraktınız mı site yok olur gider. Üçüncüsü ingilizce içeriğin taliplisi o kadar fazla ki 80 milyon türk ingilizce öğrenip içerik üretse bana mısın demez. Zaten 1 buçuk milyarlık hindistan, çin ve pakistan da bizdeki pc kullanıcısı kadar içerik üreticisi çıkar emin olun. Üçüncüsü ingilizce içerik asla google a mahkum değildir. Sayısız reklam sistemi startup ları her gün piyasaya giriyor. Amazon ve ebayın başını çektiği Satış ortaklığı sistemi almış başını gitmiş.
    Peki şimdi bazı arkadaşlar burada neyi tartışıyor? İngilizce site yapsak google kazandırır mıymış mış. Yap kardeşim 10 yıldır bu işin içindeysen denemediğin hatadır. Ama bende o möt yok demek yerine google a mok atmak işin kolayıdır ve Türk olarak bize de bu yakışır. O nedenle bu kafayla daha çoook 1 kuruşa mahkum yaşarız.
    İngilizce site kazandırır mı bilmem.

    Benim birçok sitem ve blogum var. Bunların tümü de türkçe içeriklidir.

    Ancak, bu türkçe içerikli sitelerimden 1 tanesi, ayda en az 2-3 defa 1 tıklamaya 2-8 ve hatta 15 TL verdiğini gördüm (adsense).

    Genellikle bu yüksek tıklama gelirleri de almanya gibi avrupa ülkelerinden gelmektedir.

    İlla ingilizce site açmanıza gerek yok.

    Yurtdışında milyonlarca gurbetçi vatandaşımız yaşamaktadır.

    Türkçe içerikle yine yurtdışından yüksek tıklama kazançları elde edebilrisiniz. Benim tecrübem bu yöndedir.



  • 08-02-2017, 12:09:51
    #77
    Sehmus72 adlı üyeden alıntı
    Reklam yerleşimi hakkında söylediğiniz her şeye katılıyorum. Sizin yazınızı okurken bir domainimi yeniledim yaklaşık 34 tl.
    Domain parası
    Host parası
    özel ip parası
    Yazılım parası (wp ise özel tema parası)
    Sosyal link backlink parası
    İçerik üretmek için attığımız 40 takla çaba ve makale alımları vs vs

    Yanlış reklam yerleşimi yapanların cezasını hepimize keserlerse, onlarda ilerde girecek site bulamıcak çöp sitelerde kendilerine mutluluklar dileriz. Yaz tatilinde gençlerin copy paste sitelerinde gezini versinler.
    Üstadım yorumunuz için teşekkür ederim. Dediğinizde haklısınız faturanın herkese kesilmesi en sonunda çöp sitelere bıraktıracak. Kazanç düşüyor, cepten yeme seviyesine düştü düşecek en sonunda fişi çektirecekler.

    Bu döngü kırılacak gibide değil ki, kullanıcı bir siteye giriyor yer gök reklam direk reklam filtresini kurup geçiyor diğer sitelerde reklam az mı düzgün mü bakan yok. O filtre bir kere kurulduğunda iş bitti.

    Kişisel olarak bu işin içinden sıyrılabileceğimizi düşünmüyorum. Ama google`ada zararı var bunun bir yöntem bulup sıyrılırsa ancak onlar sıyrılır gibi geliyor.
    Tomorrow never comes until it's too late.
  • 08-02-2017, 12:29:07
    #78
    Sehmus72 adlı üyeden alıntı
    Reklam yerleşimi hakkında söylediğiniz her şeye katılıyorum. Sizin yazınızı okurken bir domainimi yeniledim yaklaşık 34 tl.
    Domain parası
    Host parası
    özel ip parası
    Yazılım parası (wp ise özel tema parası)
    Sosyal link backlink parası
    İçerik üretmek için attığımız 40 takla çaba ve makale alımları vs vs

    Yanlış reklam yerleşimi yapanların cezasını hepimize keserlerse, onlarda ilerde girecek site bulamıcak çöp sitelerde kendilerine mutluluklar dileriz. Yaz tatilinde gençlerin copy paste sitelerinde gezini versinler.
    Piyasanın öncüsü haber siteleri bile click avcılığı yapıyorken kullanıcıların reklam korkusu bitmez.
  • 08-02-2017, 13:51:02
    #79
    Şubat ayında gelirlerimizde %80 oranında düşüş var 14 şubat için ayrılan reklam bütçeleri kime gidiyor acaba 😂
    Sumatra Bilişim
  • 08-02-2017, 13:55:21
    #80
    benim boyuna artıyor ya 0.04 ten başlamanın avantajını yaşıyorum