biyografi ile nereye kadar
31
●2.047
- 10-05-2008, 18:38:311 ay oldu webmasterim desem tamam komik ama 1 aydir webmasterlikla ugrasiyorum demenin neresi komik anlamadim dedigin gibi anlayis meselesi
- 10-05-2008, 18:39:55abi o kadarmi kotu bir aydir webmaster lik ile ugrasiyorum derken de 1 aylik birisi icin sitem nasil demek istemistim...
- 10-05-2008, 20:09:15kötü değil aslında benim ilk siteme göre gerçi senin direk 1 aylık webmaster olarak kendi domain ile başlaman ilginç burada ki çoğu kişi ilk aşamaları ücretsiz alan adlarından (site mynet ) mesala o zmanlar blogspot falan yoktu şimdiler herkes bu şekilde site açıyor.
daha sonra somee gibi biraz daha kapsamlı devam ettim mesala ben. kendi adresimi ondan sonra aldım. eğer dediğin gibi 1 ayda direk kendi adresinle başlayacak kadar ilerlediysen baya iyi. ben 17 yaşındayım mesala 2 yıl oluyor herhalde unutma bilginin sınırı yok. hele internette hiç yok. devamlı gelişme içinde oluyorsun
geliştirdiğin düzeyde Allahın izniyle para kazanıyorsun
- 11-05-2008, 00:54:51Üyeliği durdurulduebiyografi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen tasarımcı olacaksan girme bu site işlerine(en azından usta oluncaya kadar) çünkü tanıdıklarım var sitenin hergün bir yerini değiştirmekten içeriğe önem vermiyolar.çok kötü bir tasarım olmuş.zaten milletin biyografi göndereceği varsa da oturur mail göndermeye uğraşmaz.tıklar yazar .o yüzden ya öyle bir site yaptır yap , ya da wp kullan. - 11-05-2008, 01:05:45Üyeliği durdurulduBaştan sona tüm yazılanları okudum. Arkadaş 1 aydır webmasterlıkla uğraşıyorum diyor. buna zerre diyeceğim yok ancak çocuk size "kendimi ve sitemi nasıl geliştirebilirim" diye soruyor siz tutup Wordpress kur diyorsunuz.
Akıl var mantık var. Daha html bile bilmiyor bu adam!
ebiyografi kardeşim, daha yolun çok ama çok başındasın. Önce otur adam gibi HTML öğren. HTML nedir abi diye sorma, google'da Html Dersleri diye ara senin önüne binlerce site çıkar. İyice Html öğrendikten sonra Css ile öğrendiğin Html üzerine stil sayfaları yap. böylelikle elin kod yazmaya alışır ve daha sonra öğrenmek istersen Php, Asp, Jsp, Cfml gibi sunucu taraflı çalışan dilleri öğrenebilirsin.
Her zaman söylüyorum önce işin mutfağına ineceksiniz, önce html ve css bileceksiniz ki "ben tasarım yapıyorum" diyebilesiniz. Hoş önüne gelen programı açıp site tasarlıyor sonra ben webmaster oldum diyor. Bir allahın kulunu görmedim Css, Xhtml, Php adam akıllı site kodlayan! - 11-05-2008, 02:56:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hz.Muhammed
Yukarıda adresini verdiğim sayfanın title bilgilerini kontrol et bence içerikle alakası yok!
