Sayımlarda Sıkıntı Yaşayan Varmı? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sayımlarda Sıkıntı Yaşayan Varmı?
46
●
3.200
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Sayımlarda Sıkıntı Yaşayan Varmı?
1
2
3
4
5
6
18-11-2016, 00:36:26
#37
serdar555
Bende de adwords çıldırdı. 1 gösterim 10 tıklama falan! Hedef ebm 0.30 veriyorum tbm olarak 0.47 alıyor, 9 tl'ye bir dönüşüm olmuş (mobil uygulama). Tövbe estağfurullah!
18-11-2016, 00:37:34
#38
Emsade
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ekleme yapmışlar
18-11-2016, 00:39:28
#39
iyi
Şu an %50 eksik bende. Tam olarak eksiksiz düzelteceklerini de sanmıyorum. Arada bi böyle para cukkalıyor. Gün sonu kasada açık varsa kapatıyor işte arıza niyetine.
18-11-2016, 01:07:13
#40
zerare
Su an icin gelirler bir artiyor,bir dusuyor.Adsense bir seyler yapmaya calisiyor ama,umarim odeme alacagimiz gun bir kelek yapmaz.
18-11-2016, 01:09:21
#41
clic
merak etmeyin birşey olmaz. bir kaç saate kadar tamamen düzelmiş olur.
18-11-2016, 02:36:30
#42
iyi
100 tl yi hiç etti benim %30 eksik sayım var bende. Sabaha kadar düzeltirler herhalde.
18-11-2016, 07:24:34
#43
bariskorzay
Dün gece %50 düşük hesaplamıştı kazancı. Sabah kalktığımda biraz daha arttırmış ama yinede %25 düşük kazanç söz konusu
18-11-2016, 08:19:27
#44
SABOCES
Sadakamız olsun oda
18-11-2016, 08:31:51
#45
mavikorku
25 TL çöktüler.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler