• 04-05-2008, 19:33:13
    #10
    film dizi
  • 04-05-2008, 19:33:43
    #11
    ama bu tıka 40$ aldığım günlerde oluyordu. nerde o günler 1 ay öncesi sanki çok uzun
  • 04-05-2008, 19:37:25
    #12
    Üyeliği durduruldu
    death_angel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    film dizi
    msn cahveci@ hotmail.com eğer 10k + isen beni bul darphane yapayım seni yasal yoldan
  • 04-05-2008, 19:48:22
    #13
    Oran gerçekten çok az ama bizimkinden iyidir
  • 04-05-2008, 19:48:43
    #14
    Ben adsense ye aboneli olalı bu toplamda bu kadar çok kazanmadım tbrk
  • 04-05-2008, 19:51:00
    #15
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/google-adsense/16...ml#post1790092
  • 04-05-2008, 19:54:49
    #16
    Alıntı
    msn cahveci@ hotmail.com eğer 10k + isen beni bul darphane yapayım seni yasal yoldan
    kime diyorsun anlamadım
  • 04-05-2008, 21:14:52
    #17
    death_angel35 hangi site bana pmlermisin?
  • 04-05-2008, 21:18:55
    #18
    Adsense Beni Banlamasın Sakın :S Bana Tıka Başına En Az 0.6 Veriyo Bişey Olmaz dimi?