• 05-10-2016, 16:57:22
    #10
    Saymıyor, kesinlikle.
  • 05-10-2016, 18:03:49
    #11
    Davay davay 🌹
    Bugün bendede aynı problem var.
  • 05-10-2016, 19:09:24
    #12
    Reklamlar gösterilmiyor bende de. Bazen 3 reklamda gösterilmiyor, sadece bağlantı reklamları var.

    Dün geceden beri böyle.
  • 05-10-2016, 20:41:09
    #13
    kesinlikle bugün bir sıkıntı var. Bazen böyle oluyor sonradan tamamlıyorlar umarı böyle olur.
  • 05-10-2016, 20:56:55
    #14
    DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hafta içindeyiz hafta içi hafta sonu ayrımı değil yani

    dün ile bugunu kıyaslıyorum neredeyse aynı reklam gösterimi var fakat reklam tıklama oranları neredeyse yarı yarıya saymıyor mu meret, hayır sistem gecikti falan filan da demiyor benzer bir durum yaşayan var mı?

    DenqeSiz Rumuzlu arkadaş bu konuyu önceden açmıştı. Taa o günün öncesinden bu zamana kadar bende bu sorun devam ediyor. Düzelecek gibi de DarKPeArL görünmüyor.

    Aşağıdaki linke yazdım. Analystic kullanıcı bilgileri Histats ve Yandex ile uyuşmuyor! Analystic anlık ziyaretçiyi bile az gösteriyor. Ve durum o zamandan bu zamana devam ediyor.
    https://www.r10.net/google-adsense/16...or-galiba.html
  • 05-10-2016, 21:02:10
    #15
    RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dikkat ediyorum genelde gece yarısı 00:00 ile 1 arası ya tbm yok oluyor sanki türkiyeye içerik üretiyosun gibi. bazende oluyo tbm çok yüksek oluyo anormal şeyler dönüyor bazen gün bitiyor sonraki gün akşamı dün ne gelmişti diye bakıyorum kazanılan para bazen artıyor bazen azalıyor böyle 3-5 lira falan ilginç ya. Akıl sır ermez. Diğer tarafta reklam verenimde bazzı siteler için. Her tıklamaya 1.5 TL kesiyor 2 TL kesiyor diğer tarafta ise yayıncıya 0.03 veriyor 0.05 veriyor çok büyük saçmalık. Herşeyi geçtim zaten vermemişsin para bide kesinleşme olayı saçma. Birde orda büyük bi yüzdeliği siliyor neyse
    benim söyleyeceklerimi söylemişsin, bana söyleyecek bir şey kalmamış
  • 05-10-2016, 21:23:37
    #16
    Reklamları güzkmeyen arkadaşlar reklam kodunu alırken "Eşzamanlı kod" olarak alırlarsa reklamlar boş çıkmayacaktır. Sitenizi biraz yavaşlatır ama şuan için tek çözüm bu gibi, gelirler arttı mı derseniz 4-5 lira kadar oynadı ama ben bunu tbm'nin 0,11'den 0,19'a çıkmasına bağlıyorum. TBM, gösterimler, tıklamalar o kadar tutarsız ki, bir de artık mobilde kullanıcının karşısına sayfayı açar açmaz 300x250'den küçük reklam çıkartma zorunluluğu da getirdiler gelir hepten düşmüştü. Şimdide kafasına göre saymamazlık yapıyor, çıldırma noktasına getirtti bizleri, tebrikler Adsense Türkiye!
  • 05-10-2016, 21:49:23
    #17
    Sitede şuan gözüken reklamların hepsi metin reklamı olarak gözüküyor. Takip ettiğim kadarıyla henüz banner tarzı bir reklam çıkmadı. Hep metin reklamı gözüküyor. Çok ilginç...
  • 05-10-2016, 22:05:05
    #18
    Bende aynı sorunu yaşıyorum sayma problemi var