Reklamları güzkmeyen arkadaşlar reklam kodunu alırken "Eşzamanlı kod" olarak alırlarsa reklamlar boş çıkmayacaktır. Sitenizi biraz yavaşlatır ama şuan için tek çözüm bu gibi, gelirler arttı mı derseniz 4-5 lira kadar oynadı ama ben bunu tbm'nin 0,11'den 0,19'a çıkmasına bağlıyorum. TBM, gösterimler, tıklamalar o kadar tutarsız ki, bir de artık mobilde kullanıcının karşısına sayfayı açar açmaz 300x250'den küçük reklam çıkartma zorunluluğu da getirdiler gelir hepten düşmüştü. Şimdide kafasına göre saymamazlık yapıyor, çıldırma noktasına getirtti bizleri, tebrikler Adsense Türkiye!