Şikayet mi etmemiz lazım? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şikayet mi etmemiz lazım?
10
●
721
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Şikayet mi etmemiz lazım?
1
2
04-09-2016, 17:16:23
#10
TolgaKSR
bende 5-6 tane kullanıyorum. Her sitede öyle
04-09-2016, 17:47:07
#11
Awoor
Üyeliği durduruldu
byvolkan61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
teşekkur ederim ben bilmiyordum
7 Adet reklam alanı 2,5 yıldır kullanıyorum sorun olmadı, tbmlerde düşüş oluyor sadece
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler