• 02-09-2016, 01:38:51
    #19
    ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tık ve 19 TL? Site Türkçe değildir heralde hocam?
    Tr üstad. Ayda yılda bi olur arada böyle şans.
  • 02-09-2016, 15:37:51
    #20
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de 17 agustostan 29 agustosa kadar bir yükselme var, 2 gündür normal seyrine döndü görünüyor.
    Aynı şekilde benimde böyle hocam son 10-15 gündür artış var daha önceleri siteyi direk kapatmayı düşünüyordum.
  • 02-09-2016, 21:19:24
    #21
    hala tbmler'iniz iyimi?

    1-2 çiçekle bahar gelmez. Sanırım kara kış geri döndü yine.

    Malumunuz agustos ayının sonuna dogru biraz iyileşme olmuştu muhtemelen bitirilmeye calısılan bir reklamdı. Ayın ilk günleri olan gazıda geçtikten sonra standart durumumuza geri dönmeye başladık gibi.
  • 08-10-2016, 21:04:27
    #22
    Hala herkeste durum ayni mi arkadaşlar bizde standart ölü dönem devam ediyor
  • 08-10-2016, 21:18:34
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala herkeste durum ayni mi arkadaşlar bizde standart ölü dönem devam ediyor
    1 Kuruş yükselme var, 5-6 kuruş idi 7-8 kuruşa yükseldi
  • 08-10-2016, 22:42:06
    #24
    durumlar ayni
  • 08-10-2016, 22:45:57
    #25
    Can sıkıcı gerçekten
    • WebSitesiAdresi
    • adanali01
    • fatihan
    WebSitesiAdresi, adanali01 ve fatihan bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 08-10-2016, 23:58:20
    #26
    Gerçekten bir sıkıntı var ama ney tam belli değil iyice bitirmeye doğru gidiyor herhalde her geçen sene
  • 14-10-2016, 02:07:54
    #27
    Tbm ler hakkında biraz konuşalım arkadaşlar nedir durum an itibariyle

    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:07:54 -->-> Daha önceki mesaj 02:07:08 --

    adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    durumlar ayni
    Dostum nasıl durum

    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi