• 05-06-2016, 22:53:16
    #1
    Elbet Bir Gün...
    Merhabalar arkadaşlar iyi forumlar...

    Adsense hakkında birkaç sorum olacaktı bilgi sahibi arkadaşlar fikirlerini beyan ederlerse sevinirim.

    1) Aynı adsense hesabından farklı kategorılerde sıte yayınlarsak bırbırlerının tbm lerıne etkı eder mı? Yoksa site bazında tbm ler ayrı ayrı mı degerlendırılır?

    2) Sosyal Medya dan gelen hıtler yuzunden ornegın tbm 0,50 yse sosyal medyadan gelıp tıklarsa 0,50 den asagı duser mı yoksa tbm neyse onu mu verır? Yanı facebook ta paylasım yapmak çok kotu etkıler mı sıteyı?

    3) Aynı sunucudan yuksek sayıda (ornegın bu 30 olur 100 e kadar gıder) temız ve hılesız elle gırıs yapılan sıte yayınlarsak ve bunlara adsense hesabımıza baglarsak bır sorun olur mu aynı sunucu oldugundan dolayı spam a vs dusebılır mı? yada adsense banlanabılır mı? Ozgun ve hılesız olsa bıle ?

    Saygılar ıyı calısmalar.
  • 05-06-2016, 23:06:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1. etki etmez
    2. tbm nin sosyal ağlarla ilgisi yoktur.Site kategorisi ve sitede kalma süresi ile doğrudan alakası vardır.
    3. 500 dü sanırım site ekleme sınırı.O da sorun olmaz.
  • 05-06-2016, 23:30:07
    #3
    Elbet Bir Gün...
    Scheytan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. etki etmez
    2. tbm nin sosyal ağlarla ilgisi yoktur.Site kategorisi ve sitede kalma süresi ile doğrudan alakası vardır.
    3. 500 dü sanırım site ekleme sınırı.O da sorun olmaz.
    Hocam sınır 500 dogrudur ancak sıtelerın aynı sunucudan cıkması ve aynı kısı tarafından yonetılmesı bu sıtelerın paravan sıte olması yada cop sıte olması anlamına gelır mı google tarafından her ne kadar bu sıtelerı duzgun ve elle gırıs yaparak kursak bıle bı sorun cıkar mı yanı spam a dusme gıbı adsense ban gıbı ?
  • 05-06-2016, 23:35:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sitelerin aynı sunucuda olması adsense için sorun değil.Faket seo olarak tavsiye etmem farklı ip adresleri satın alırsın sunucuna o şekilde yaparsın daha doğru olur aynı sunucudaki siteleri birbirine linklemek pek doğru olmaz.
  • 05-06-2016, 23:42:21
    #5
    Elbet Bir Gün...
    Scheytan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitelerin aynı sunucuda olması adsense için sorun değil.Faket seo olarak tavsiye etmem farklı ip adresleri satın alırsın sunucuna o şekilde yaparsın daha doğru olur aynı sunucudaki siteleri birbirine linklemek pek doğru olmaz.
    Bırbırlerıne lınklemek gıbı bır dusuncem yok sadece aynı sunucuda kımısı aynı kategorıde kımısı farklı kategorıde temelde ozgun yazılar uzerıne kurulan sıteler olabılır hılesız normal elle gırılen konular vs bu adsense ve google spam acısından vs bı sakınca olabılır mı onu merak edıyordum ayrıca lınkleme yapmasak dahı sırf aynı sunucuda oldugu ıcın gene seo ve sıralama acısından kotu mu olur ?
  • 05-06-2016, 23:47:54
    #6
    1) Etkilemezler.

    2) Sosyal medyadan gelen ziyaretçilerden daha düşük TBM elde edilir. Lakin sosyal medya üzerinden gelen ve reklama tıklayan ziyaretçi yüksek TBM'ye sahip ülkelerden birisinden giriş yapıyorsa o zaman ortalamanın üzerinde TBM oluşur.

    3) Teknik olarak sıkıntı olmaz. Ancak tek kişinin 30 adet kaliteli site işletmesinin imkansıza yakın olduğunu hesaba katarsak düşük kaliteli içerik nedeniyle sıkıntı çıkabilir.

    RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar iyi forumlar...

    Adsense hakkında birkaç sorum olacaktı bilgi sahibi arkadaşlar fikirlerini beyan ederlerse sevinirim.

    1) Aynı adsense hesabından farklı kategorılerde sıte yayınlarsak bırbırlerının tbm lerıne etkı eder mı? Yoksa site bazında tbm ler ayrı ayrı mı degerlendırılır?

    2) Sosyal Medya dan gelen hıtler yuzunden ornegın tbm 0,50 yse sosyal medyadan gelıp tıklarsa 0,50 den asagı duser mı yoksa tbm neyse onu mu verır? Yanı facebook ta paylasım yapmak çok kotu etkıler mı sıteyı?

    3) Aynı sunucudan yuksek sayıda (ornegın bu 30 olur 100 e kadar gıder) temız ve hılesız elle gırıs yapılan sıte yayınlarsak ve bunlara adsense hesabımıza baglarsak bır sorun olur mu aynı sunucu oldugundan dolayı spam a vs dusebılır mı? yada adsense banlanabılır mı? Ozgun ve hılesız olsa bıle ?

    Saygılar ıyı calısmalar.
  • 05-06-2016, 23:54:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kardeşim google span ve adsense ban katiyen olmaz.Linkleme yaparsan zararlı olmaz faydası az olur aynı ip olduğu için.Yapmazsan hiçbir şey olmaz sıralama falan etki etmez.
    Bir sitenin google sıralamasını etki eden pek çok faktör vardır.