• 27-04-2008, 13:16:29
    #10
    4$ aşşagı inmiyor ama hiç düştügünü görmedim iyi veriyor güzel bende hergün 1 tane çıkıyor zaten çıkmasa halimiz çok fena olucak
  • 27-04-2008, 13:22:19
    #11
    Yayımladım bnde bi sonuç yok açıkçası 3 Gündür.
  • 27-04-2008, 13:33:11
    #12
    reklamda gösteriş yok ondan kazanamıyoruz ama söle flaşlı bişey olsaydı eminim çok fazla kazanırdık
  • 27-04-2008, 17:05:01
    #13
    Misafir
    Reklam o kadar dandik ki, tıklama alması bile nerdeyse imkansız.

    Sadece 3 kelimelik bi cümle yazıyor, onun da son kelimesi yanlış yazılmış, sonunda R yok.

    Diğer tavsiye reklamlarını kullanıyorum, güzel flash banner'lı olanları. Aydan 50 doların üstünde kazandığımı söyleyebilirim
  • 27-04-2008, 23:32:00
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyide ne olarak kazandırıyor tıklama başı vermezki bunu ya kayıt olursun ya bişey satın alırsın öyle dönüşüm olur