İkinci bir sitede adsense kullanımı
7
●387
- 02-05-2016, 23:50:24yeni sitenizi adsense de ayarlardan sahipli bölümüne eklemelisiniz diye düşünüyorum. ondan mıdır bilemem gözükmemesi ama, bilgili arkadaşlar cevaplayacaktır.
- 02-05-2016, 23:53:33
- 03-05-2016, 01:03:17o uygun değil olayı içerik eşleşmesi vs ile ilgili, yani önemli değil.
ekledikten sonra seçili halde iken üstte köşede tık var, reklamlarım bu sitede gözüksün yazan, o tıklı olacak. ona dikkat edin.
yine gözükmüyosa, başka sebebi olabilir. banlı olabilir domain, yetersiz trafik olabilir veya bilemiyorum adresi görmeden fikir yürütmek zor. yinede bilenler yazacaktır buraya.
kolay gelsin. - 03-05-2016, 01:24:00YENİ KODA OLDUĞU İÇİNDİR, ayrıca her site için yeni bir koda gerek yok örneğin 300-250 oluşturdun onu istedin sitene yapıştır.Linker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2016, 02:43:27Kod yeni olsa da yaklaşık yarım saatte görünür reklamlar. Eğer hala reklam görünmüyorsa kuvvetle muhtemel domain adsense banlıdır.
- 03-05-2016, 03:31:06Merhaba yetersiz içerik veya trafikten kaynaklı değil anlatımınıza göre. Adsense panelinden sahiplilik verip vermemenizde önemli değil. Muhtemelen domaininiz %90 adsense banlıdır. Adsense ban için forumdan uzman kişilerle iletişime geçerek sorununa daha hızlı çözüm bulabilirsin.
- 03-05-2016, 12:13:41WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDomain daha önce kullanılmamış bir domain. Banlı değil. Reklamları gece koydum daha yeni yayınlanmaya başladılar. Gerçekten garip.Ulgorikac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

