• 20-04-2008, 22:54:05
    #10
    Yorumun için teşekkürler rmzn. inşallah bigün o noktaları görebilirim
  • 20-04-2008, 22:58:55
    #11
    Üyeliği durduruldu
    h4run adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumun için teşekkürler rmzn. inşallah bigün o noktaları görebilirim
    İnş ben de bi gün adsense sahibi olabilirim
  • 21-04-2008, 01:31:28
    #12
    gdici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnş ben de bi gün adsense sahibi olabilirim

    bende senin gibiydim çok bekledim elime 2 tane geçti arkimin arkim sag olsun hesabı yedi 1 hafta önce 2 tane hesap onayladı google bu seferde site sorunları yüzünden hiç bişey kaldıramıyorum:S
  • 21-04-2008, 16:41:08
    #13
    Bende kendi hesaplarımın onaylanmasını bekliyorum şu an sitede yer alan arkadaşımın reklamları (; Bakalım Google ne zaman güzel bir haber verecek..
  • 22-04-2008, 12:35:40
    #14
    1.053 1 0,xx% 0,00 $ 0,00 $

    kötüsü bu oluyor arkadaşım...