Geçen sene başlarında açtığım devlet kurumlarıyla ilgili bir site vardı, içeriklerini tamamen kendim girdim özgün olarak işimle de ilgiliydi, yeterli içerik girdikten ve site hitlendikten sonra adsenseye başvurdum aynı cevabı verip reddettiler, sonra içerik girmeye devam ettim sürekli özgün ve güncel içerikler girdim, tanıtım yazıları aldım, üst üste 4 kez daha başvurdum her seferinde aynı mesajı atıp reddettiler. Hesap alamadığımdan bu tarz site için adsenseden başka gelir elde edilebilecek kaynak bilmediğimden siteyi satmaya karar verdim. Forumdan bir arkadaşa sattım, o da ilgilenip adsense başvuru yapacağını söyledi, durumu anlattım kabul etmediler dedim yine de almak istedi. 10-15 gün sonra siteye baktım adsense reklamları var, arkadaşa skypeden yazdım nasıl kabul ettiler diye, aldıktan sonra sadece temayı değiştirdim dedi, sen tema işlerinden pek anlamıyorsun dedi.