• 10-04-2008, 22:17:13
    #10
    Pin yola çıktı dediklerinin üzerinden 5 ay geçtiyse bu kadar zaman neden tekrar istemedin ki. Bi süre geçtikten sonra gelmediyse tekrar istiyorsun. Tekrar izle yine gelmezse uzun bir süre postaneye gidip sorabilirsin.
  • 10-04-2008, 23:35:49
    #11
    4 ayda geldi
    ...
  • 12-04-2008, 14:51:08
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende bekliyorum daha gelmedi.inş. en kısa sürede alırız:S