Arkadaşlar ya 5 aydır pin gelmedi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arkadaşlar ya 5 aydır pin gelmedi
11
●
1.007
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Arkadaşlar ya 5 aydır pin gelmedi
1
2
10-04-2008, 22:17:13
#10
rgnkR
Pin yola çıktı dediklerinin üzerinden 5 ay geçtiyse bu kadar zaman neden tekrar istemedin ki. Bi süre geçtikten sonra gelmediyse tekrar istiyorsun. Tekrar izle yine gelmezse uzun bir süre postaneye gidip sorabilirsin.
10-04-2008, 23:35:49
#11
Geronimo
4 ayda geldi
...
12-04-2008, 14:51:08
#12
Montrey
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende bekliyorum daha gelmedi.inş. en kısa sürede alırız:S
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler