adsense high-end mobile devices gelen tık
5
●433
- 18-12-2015, 19:04:16merhaba arkadaşlar tıklanmalar mobilden geliyor herhalde adsense için bir sakıncası varmıdır.
- 18-12-2015, 20:50:56Üyeliği durduruldusteve jobs dio iphone la benim siteye girmiş , google ile apple, 2 rakip firma google buna laf dermi ban atarmı bana dio.
- 19-12-2015, 18:17:51Mobil Görümünden baktığımızda az kayma vardı 300x250 reklamında 250x250 yaptım tıklanma hiç gelmedi bugün. yanlış tıklanma oluyor demek 150 hite bu kadar gelmemesi lazımdı.
- 21-12-2015, 03:11:54yeterki tıklasınlar
eskiden mobilden hıc tıklama almazdım şimdi cogunluk mobılden mobıl candır
Mobile/desktop trafik oranına ve Mobile/desktop tıklama oranına bak. Eğer ki yaklaşık değillerse bunun sebebi ya sitende yanlış reklam yerleşimi yapıyorsun veyahut sitene gelen bireyler adblock vb. kullanıyor.
eskiden mobilden hıc tıklama almazdım şimdi cogunluk mobılden mobıl candır