neresi iyi arkadaşlar oldukça kötü, tamam tbm iyide 6000 sayfa, 18000 gösterimden bu olmamalı. 8 tıklama alması anormaldir.
reklam yerleşimin gözden geçirilmesi halinde 15-30 tl kazanması olasıdır
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:13:17 -->-> Daha önceki mesaj 17:12:05 --
ayrıca adsense politika ihlali de mevcut
AdSense Kazançlarım Normal Mi?
16
●1.504
- 15-11-2015, 21:42:27Adamın kazancına "normal" diyen arkadaşlar neyin kafasını yaşıyor merak ediyorum.Site 7K gösterim almış ve TL kazanmış,üstelik bu kazancı sadece 8 tıklama karşılığın da edinmiş.Sitenin iyi olan tek yönü Tbm'si.Bu sayfa gösterimine karşılık en az 50 tıklama olması gerekiyor diye düşünüyorum.Konu/Site sahibi arkadaşın reklam yerleşimini,tekrar gözden geçirmesin de yarar var.
- 16-11-2015, 19:03:09Gayet normal olarak değerlendirdim hocam. Arkadaşların yorumlarına katılıyorum. 6K gösterim ve 6TL gayet normal. Ama reklam yerleşimlerini değiştirmenizi denerim. En iyisi ni bulana kadar 1 ay denemelisiniz diye öneriyorum.
- 16-11-2015, 23:26:03Hocam dikkatimi birşey çekti.
http://www.gitarogrencisi.com/2015/0...asl-yaplr.html
Reklamlar kayıyor. Bu adsense de yasak değil mi? Aman dikkat edin, sıkıntı çıkarmasın. Sitenizi çok beğendim, Görüntülemeye göre biraz az gibi ama yine iyi. - 17-11-2015, 02:02:29arkadaşlar reklam kayıyor dediğiniz solda ve sağda sabit duran aşağı inince gitmeyen reklamlar dimi? eğer öyleyse benim temam da böyle sağ taraftaki haberleri bir süre tutuyor sonra iniyor, bu yasak mı cidden?