Adamın kazancına "normal" diyen arkadaşlar neyin kafasını yaşıyor merak ediyorum.Site 7K gösterim almış ve TL kazanmış,üstelik bu kazancı sadece 8 tıklama karşılığın da edinmiş.Sitenin iyi olan tek yönü Tbm'si.Bu sayfa gösterimine karşılık en az 50 tıklama olması gerekiyor diye düşünüyorum.Konu/Site sahibi arkadaşın reklam yerleşimini,tekrar gözden geçirmesin de yarar var.