• 18-10-2015, 16:18:22
    #10
    ATASOYaccunt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle olmuyor youtube videolarına kod ile reklam eklemiyorsun otomatik fakat webde öyle değil şuanda youtube adsense hesabımda kod alamıyorum önce başvuru yapmam gerekiyormuş.
    O zaman ıkı hesabıda risk atmamak için en güzeli bir tane youtube adsensesi bir tane site adsense kullanmak en doğrusu elimde hesap varda dedim birisini youtube degerlendirim ama riske atmaya gerek yok siteler çalışsın tşk ederim.
  • 18-10-2015, 16:24:14
    #11
    Üyeliği durduruldu
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman ıkı hesabıda risk atmamak için en güzeli bir tane youtube adsensesi bir tane site adsense kullanmak en doğrusu elimde hesap varda dedim birisini youtube degerlendirim ama riske atmaya gerek yok siteler çalışsın tşk ederim.
    İlgin için ben teşekkür ederim.İyi günler.
  • 18-10-2015, 16:28:20
    #12
    2 Youtube kanalı + 2 web adresi aynı adsensede kullanmaktayım, daha 1 hafta olmadı kabul edileli. Youtube adresin ile web başvurusu yapabilirsin ama en sağlıklısı web ile başvurup youtube ile ilişkilendirmen. Ayrıca banlanma kısmına gelirsek, politikalarına aykırı bir şey yapmadığın sürece banlanacağını zannetmiyorum, ki birşey yapmadan banlanan var mı merakta ediyorum

    Edit: Riskli olan bir şey varsa oda 1 den fazla adsense hesabına sahip olmaktır.
  • 18-10-2015, 16:32:41
    #13
    Üyeliği durduruldu
    AngelOfDeathh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Youtube kanalı + 2 web adresi aynı adsensede kullanmaktayım, daha 1 hafta olmadı kabul edileli. Youtube adresin ile web başvurusu yapabilirsin ama en sağlıklısı web ile başvurup youtube ile ilişkilendirmen. Ayrıca banlanma kısmına gelirsek, politikalarına aykırı bir şey yapmadığın sürece banlanacağını zannetmiyorum, ki birşey yapmadan banlanan var mı merakta ediyorum

    Edit: Riskli olan bir şey varsa oda 1 den fazla adsense hesabına sahip olmaktır.
    Doğrudur hocam bu işlere fransızım doğrusu hatta başvurudan sonra kabul edilecekmi onu bile bilmiyorum ama
    Hayırlısı artık.Yorumun için teşekkürler.