3 Haftadır Adsense Mail Gelmedi
14
●2.538
- 09-10-2015, 22:49:01Yaklaşık 3 hafta önce adsense başvurusu yaptım. Başvurunuz 1 hafta içerisinde değerlendirilip geri dönüş yapılacaktır dedi. Fakat 3 hafta geçmesine rağmen ne olumlu ne olumsuz bir mail alıyorum. Adsense sayfasına girdiğimde ise başvurunuz halen inceleme aşamasındadır yazıyor. Daha 1. onay bile gelmedi. Sizce bu normalmidir?
- 12-10-2015, 18:00:15anormal bir durum dostum ben geçen gün başvuru yaptım 2 saat sonra 1. onay geldi ama 3 gündür hala 2. onay yok.
- 12-10-2015, 22:26:01Aynen hocam normalde 1. onay hemen gelirdi. Şimdi ne reddetme var ne de onay maili çok saçma bir durum.djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2015, 00:04:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Slm hocam benim 2 ay oldu hala bir haber yok, konuyla ilgili forumdan bir arkadaşımız adsense-tr@google.com mail adresi vermişti 3-5 gün önce mail attım, otomatik mail döndü,Mail de 2 link uzantısı var "http://support.google.com/adsense/bin/answer.py?answer=1190804" ve "http://support.google.com/adsense/bin/request.py" inceledim fakat bizim sorunumuza çare olucak bir çözüm ben bulamadım.
Sizde bir inceleyin isterseniz. Konuyla ilgili bir çözüm önerisi olan arkadaşların cevaplarını bende bekliyorum.Umarım çözebiliriz. - 13-10-2015, 12:14:24Hocam mail attım bakalım büyük ihtimal bana da otomatik cevap gelecek. Aramızda son günlerde başvuru yapıp hemen sonuç alan arkadaşlar varsa bizi bilgilendirirse sevinirim. Belki başvurumuz gözden de kaçmış olabilir.Kasitil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2015, 20:54:003 hafta once adsense basvurusu 1 saat icinde 1. Onay geldi suan hesap amtif 4 gun once 2 adsense basvurusu daha yaptim 1. Onay mesaji gelmedi ne red var ne onay ilginc bir durumTeSLa35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle