ama Neden hala bir onay veya red cevabı alamadım adsenseneden ? bilgisi olan varmıdır
Neden Hala Bir Cevap Yok
5
●411
- 03-10-2015, 18:30:08Hocam sanırım ilk onay için cevap gelmedi veYusufben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBu yazıyı yazan ekran dasınız. Şayet böyle bir ekranı görüyorsanız bende de aynı problem var. İlk onay cevabı max 1.5-2 gün içerisinde gelirken bu sıralar günleri alıyor.Alıntı
Eğer 1. onayı geçtiyseniz ve 2. onay için cevap bekliyorsanız 10 gün gibi bir süre gayet normal. En geç çarşambaya kadar yanıt alırsınız.(max 10 gün gecikti bende.)
Birde hafta sonu cevap geldiğini hiç görmedim, o yüzden Pazartesini beklemenizi öneriyorum.(hafta sonundan dır belki)