yaptığım bu yerleştirme uygunmu ??? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yaptığım bu yerleştirme uygunmu ???
13
●
1.214
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
yaptığım bu yerleştirme uygunmu ???
1
2
06-08-2006, 11:19:37
#1
maniakcoder
Virustehlikesi.com
buradaki adsense yerleşimi nasıl kurallara felan uygunmu sonra ban yemeyelim
06-08-2006, 11:29:16
#2
SweetDreams
Misafir
normal. bişi olmaz.
06-08-2006, 12:05:28
#3
cinbaba
birşey olmaz çoğu yabancı siteler öyle yapıyor.
06-08-2006, 12:54:42
#4
maniakcoder
inşallah bakalım...
06-08-2006, 13:10:10
#5
Misafir
Adsense ile içerik en azından bir çizgi ile ayırmak gerek. Ya reklamına border ver yada bir çizgi ile gerçek içerikten ayır.
Akvaryum - Akvaryum akvaryum balıkları balık balıklar akvaryum resimleri akvaryumlar akvaryum balığı akvaryum linkleri
gibi
06-08-2006, 13:32:04
#6
deli dana
bende aklıma gelmişken sorayım
reklamın bi köşesinde " gooooogle reklamları " yazıyor ya onu nasıl yok edebiliriz? veya rengini değiştirebiliriz?
kodlardan uğraştım bulamadım
06-08-2006, 13:35:28
#7
Likeliness
Üyeliği durduruldu
yok edemezsin ama oluştururken kenarlıktan olur
06-08-2006, 13:46:59
#8
maniakcoder
deli_dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende aklıma gelmişken sorayım
reklamın bi köşesinde " gooooogle reklamları " yazıyor ya onu nasıl yok edebiliriz? veya rengini değiştirebiliriz?
kodlardan uğraştım bulamadım
o engellenemiyor mesela arkaplanı beyaz yapıyorum googl yazan kısmıda beyaz yapıyorum ama otomatikman değiştiryor ayarlıyorkendini :S
06-08-2006, 14:17:55
#9
cinbaba
maniakcoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o engellenemiyor mesela arkaplanı beyaz yapıyorum googl yazan kısmıda beyaz yapıyorum ama otomatikman değiştiryor ayarlıyorkendini :S
uyanık google
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler