• 27-10-2015, 20:41:19
    #28
    hortlatalım yararlansınlar
  • 28-10-2015, 23:40:29
    #29
    Ben ne yaptıysam adsense hesabı alamadım. Artık çok sıkıldım bu adsenseden
  • 10-11-2015, 18:01:58
    #30
    Ufuk8882 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ne yaptıysam adsense hesabı alamadım. Artık çok sıkıldım bu adsenseden
    takıntı haline gelmeden sabırla devam edin
  • 12-12-2015, 23:22:53
    #31
    ne kadar kişi yararlanırsa o kadar iyi
  • 01-02-2016, 01:53:59
    #32
    Güzel ve faydalı paylaşım hocam teşekkürler.
  • 06-02-2016, 13:32:48
    #33
    Oldukça açıklayıcı ve yararlı bir paylaşım olmuş, teşekkürler.
  • 06-02-2016, 13:51:33
    #34
    Takip


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 06-02-2016, 15:09:54
    #35
    Sanıyorum bu ara çoğu kişi adsense hesabı açamıyor. Açan da çok nadir. Burada bence en dikkat edilmesi gereken konu sitenizin aldığı hit. Hiti ne kadar çoksa ve site ne kadar çok geri ziyaretçi alıyorsa hesap alma şansı da o kadar yükseliyor.

    Herkesin hesap açamamasının nedeni de zamanında çok fazla sayıda hesabın açılmış olması ve son yıllarda reklamverenlerin Facebook ve Instagram gibi mecralara kayarak Adwords giderlerini düşürmesi. Hal böyle olunca reklamverenleri korumak adına Google daha temkinli yaklaşıyor.
  • 06-02-2016, 18:14:26
    #36
    çok yararlı bir makale olmuş teşekkür ederim sormak istediğim bir şey var alexa ile adsense'in bir ilişkisi varmı?