• 15-06-2015, 22:18:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar başlığı gördüğünüzde 20-21 tl filan zannetiyseniz yanılıyorsunuz.

    Adsense tıkları 0,01 - 0,5 - 0,10 - en fazla 0,35 filan veriyor. Kategorimden mi kaynaklı acaba? Müzik kategorisinde bir site..

    Sizce sorun nedir? Reklam verenler mi
  • 15-06-2015, 23:20:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    0,10 bile artık lüks geliyor bana.0.5'lerdeyiz sektör haber...
  • 15-06-2015, 23:36:13
    #3
    Benim tıklamalar genelde 0.20-0.30 aralığında geziniyor hatta dün ort. 0.22 bugün ortalama 0.23 ama bende de tıklama oranı düşük olduğu için günde anca 3 TL kazanıyorum... Zaten bir adam akıllı ziyaretçi çekebilsem sitelere neler neler yapacam da


    Dünün geliri;
    site1 1,268gösterim 9tıklama 1.65 TL
    site2 1,826gösterim 4tıklama 0.74 TL
    site3 43gösterim 1tıklama 0.50 TL
    site4 362gösterim 0tıklama 0.14 TL
  • 15-06-2015, 23:42:21
    #4
    Abicim gavurca siteler kurmaya çalışın. ßence türkçede verdiğiniz emeğin karşılığını almak zor gerçekten.
  • 15-06-2015, 23:43:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Eğer hitiniz yüksek düzeyde (min. 400 bin reklam gösterimi) olsaydı eminim sizinki de düşerdi.
  • 15-06-2015, 23:49:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İmzandaki siteden mi bahsediyoruz? Abi resmen imarlık bölgeye avm dikmişsin ya, madem böyle bi' site yapabiliten var neden blogger'dan yapıyorsun? Bence önce bunu tartışalım

    Siten çok güzel, abartısız söylüyorum r10'da bugüne kadar tıkladığım en güzel tasarım & içeriğe sahip siteyi yapmışsın, tebrikler

    Sitene girdikten sonra ilk 10 sn boyunca hiçbirşey gözükmedi, sonra 3 yazı geldi sonra anca yüklendi. Yani siten geç yükleniyor, önce bunu çözmek lazım. Sağ menüdeki reklamı bir üst tarafa almayı deneyebilirsin.

    Normalde müziğe karşı bi' adiliği var google'ın, kabul ediyorum ama bu sitenin minimum tbmsi 0,10'dan aşağısını hak etmiyor. Sorunun reklamverenlerden kaynaklandığını düşünüyorum, konser reklamlarından başka müzik & sanat reklamı çıkmıyor pek google'da. Hedef kitleye hizmet eden reklam sayısı az yani, gelir ve oran bundan düşük olabilir. Siteyi blogger'dan Wordpress'e, aynı bu şekilde taşımayı ve birkaç ay daha abanmayı deneyin bence, bu kalitede içerikle hak ettiğiniz yere er-geç ulaşırsınız
  • 15-06-2015, 23:58:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kategori: Güncel bilgiler.
    TBM: 0.7 Rezalet.
  • 16-06-2015, 13:02:13
    #8
    Üsteki türkiye oyun sektörü
    Diğeri yabancı oyun sektörü

    Fazla söze gerek yok!

  • 16-06-2015, 23:36:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Baattin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üsteki türkiye oyun sektörü
    Diğeri yabancı oyun sektörü

    Fazla söze gerek yok!

    rezillik! rezillik!


    -