• 07-06-2015, 04:10:32
    #10
    Platin üye
    sedret44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adwordsa bakılırsa 67 tl llik kelimelerde var ama samanlıkta iğne aramak gibi
    Konuyu biraz açar mısınız hocam? Öğrenmek istiyorum "İngilizce" alanını.
  • 07-06-2015, 04:12:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu açmayayım ben hocam) ingilizce kelime otomobille ilgili diyebilirim bukadar
  • 07-06-2015, 04:15:22
    #12
    Platin üye
    sedret44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açmayayım ben hocam) ingilizce kelime otomobille ilgili diyebilirim bukadar
    Şimdi, rekabetin düşük olması ve tıklama başı ücretin yüksek olması.
    Peki aranma hacmi az olması mı çok olması mı iyidir?
  • 07-06-2015, 04:17:29
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Eflaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi, rekabetin düşük olması ve tıklama başı ücretin yüksek olması.
    Peki aranma hacmi az olması mı çok olması mı iyidir?
    valla hocam anlamam o işşlerden ama arama hacmi az ama bu kelimenin alt ve üst kelimeleride 11 t 9 k 15 k gibi verior toplam arama hacmi iyi yani
  • 07-06-2015, 04:20:38
    #14
    Platin üye
    sedret44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam anlamam o işşlerden ama arama hacmi az ama bu kelimenin alt ve üst kelimeleride 11 t 9 k 15 k gibi verior toplam arama hacmi iyi yani
    Az önce bi tane buldum 11 tl veriyor tık başı.

    390 aranma hacmi var. Enteresan.
  • 07-06-2015, 04:22:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    İngilizce, AdSense üzerinde her zaman kazandırır.
  • 07-06-2015, 04:24:27
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Eflaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce bi tane buldum 11 tl veriyor tık başı.

    390 aranma hacmi var. Enteresan.
    Ben korkmaya başladım ekledigim her yazı 60 tl 24 tl 35 tl kazayla 3 tık alsam banlanırmıyım ah birde bu korku olmasa
  • 07-06-2015, 04:35:12
    #17
    Platin üye
    Bir de işin bu boyutu vat. TO sıkıntısı.
  • 07-06-2015, 07:10:56
    #18
    Benim kişisel blogum daha yeni açtım, 4-5 konu var yok. İngilizce-Türkçe karışık yazıyorum ve hit de facebooktan arkadaş listemden geliyor sadece. 30 hit aldığım bir gün 4 tık 1.57 TL gelmiş hesabıma. İyi mi kötü mü bilmiyorum ama tek sıkıntım bu hitin devamlılığını sağlamak ve arttırmak