Benim kişisel blogum daha yeni açtım, 4-5 konu var yok. İngilizce-Türkçe karışık yazıyorum ve hit de facebooktan arkadaş listemden geliyor sadece. 30 hit aldığım bir gün 4 tık 1.57 TL gelmiş hesabıma. İyi mi kötü mü bilmiyorum ama tek sıkıntım bu hitin devamlılığını sağlamak ve arttırmak