• 25-04-2015, 09:25:49
    #10
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    report edildin önce düzgün konuşmayı öğren seviyesiz ezme salatası ne demek ? yaşın kaç senin ?

    demek ki sende bu tarz reklamlar veriyosun belli oldu savunduğuna göre
    Düzgün konuşmayı öğren diyene bak, önce adam gibi durmayı bilin.
    Size parayı az veren Google, gidin Google'a ağlayın.
    Reklamcılar olarak, reklamlarımız o kadar iyi ki en minimum seviyede TBM ödüyoruz.
  • 25-04-2015, 11:41:15
    #11
    Kimsenin haddini aştığı yok, lafın sadece buradaki bir kişiye olabilir, ancak burada bulunan diğer arkadaşlar da o laf söylediğin şahsa taraftar olmaları hasebiyle aynı düşünceleri paylaşıyorlardır ve onu savunmaları kadar doğal bir şey olamaz.

    Reklamların politikalara uygun olmadığını söyleyen olmadı.

    Ancak bu ürünler hakkında binlerce insanın şikayet yazılarını gördük ve herkes görmeye devam ediyor, ayrıca binlerce webmaster reklam yayıncı panelinden sürekli engellemesine rağmen yeni yeni siteler açıp reklam vermeye devam etmek gerçekten takdire şayan..

    Yayıncı resmen BEN BU REKLAMLARI SİTEMDE YAYINLAMAK İSTEMİYORUM diyor, adamlar SİZ İSTEDİĞİNİZ KADAR ENGELLEYİN, BİZ ENGELLEDİĞİNİZ SİTELER YERİNE YENİ SİTELER AÇIP REKLAMLARIMIZI YAYINLATTIRACAĞIZ diyorlar.

    BUNUN BAŞKA HİÇBİR İZAHI OLAMAZ!

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:41:15 -->-> Daha önceki mesaj 11:39:22 --

    Ayrıca AYNI GÜN 10 KİLO VERİN ibaresinin yer aldığı reklam görseli Adwords politikalarına uygun olsa ne olur olmasa ne olur!
  • 25-04-2015, 19:58:14
    #12
    Ugur.Akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    re marketing (:
    Hocam hedefleme türü "İçeriğe Dayalı" çıkıyor. Ben Adsense'in bana özel reklam göstermesini engelledim ve bende de çıkıyor bu reklam. En mantıklısı hesabı engellemek.
  • 25-04-2015, 20:31:02
    #13
    Üyeliği durduruldu
    yazıyı ekleyen arkadaşa sonsuz teşekkürler

    hepsini engelledim
  • 01-05-2015, 18:45:18
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 yeni site eklendi.
  • 01-05-2015, 18:50:12
    #15
    teşekkürler
  • 01-05-2015, 19:13:39
    #16
    Tesekkur ederiz
  • 01-05-2015, 19:58:34
    #17
    Ya hafızlar bu reklamlar iyi para kazandırıyor valla
  • 01-05-2015, 20:00:39
    #18
    Bunları görünce aklıma Ömer Coşkun geliyor. Bundan 5-6 sene önce .info uzantılı domainlerle piyasanın anasını ağlatmıştı, 0.01 kuruş anca geliyor tıklara.