• 09-03-2008, 23:39:49
    #19
    _XAR_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle yasak bu konuda emin olabilirsin...
    bu kesin ban xar
  • 10-03-2008, 00:06:06
    #20


    bu yasak mı şimdi? ingilizcem pek iyi değil de
  • 10-03-2008, 00:11:49
    #21
    o nasıl keskin çizgi çok açık ve net kandırmaca valla sakat iş abi dikkat et adamlar havadan sudan sebeplerden banlıyo bunu kesin affetmezler
  • 10-03-2008, 01:45:47
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    bu yasak mı şimdi? ingilizcem pek iyi değil de
    Evet hocam, o yerleşimin yasak oldugu yazıyor blogda..
  • 10-03-2008, 13:36:22
    #23
    Değil kaptan, kesinlikle değil. Ben 2 senedir bu şekilde kullanıyorum.