bu yerleşim yasak mı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bu yerleşim yasak mı?
22
●
1.366
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
bu yerleşim yasak mı?
1
2
3
09-03-2008, 23:39:49
#19
aslanim
_XAR_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kesinlikle yasak bu konuda emin olabilirsin...
bu kesin ban xar
10-03-2008, 00:06:06
#20
Jonturk
bu yasak mı şimdi? ingilizcem pek iyi değil de
10-03-2008, 00:11:49
#21
ahmetsadri
o nasıl keskin çizgi çok açık ve net kandırmaca valla sakat iş abi dikkat et adamlar havadan sudan sebeplerden banlıyo bunu kesin affetmezler
10-03-2008, 01:45:47
#22
gdici
Üyeliği durduruldu
Jonturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu yasak mı şimdi? ingilizcem pek iyi değil de
Evet hocam, o yerleşimin yasak oldugu yazıyor blogda..
10-03-2008, 13:36:22
#23
istanbul99
Değil kaptan, kesinlikle değil. Ben 2 senedir bu şekilde kullanıyorum.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler