• 17-03-2015, 22:25:42
    #10
    Noblara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski adrese ulaşamazmısın pin geliyorsa oradan alıver
    Ah bi gelse hocam ilki gelmedi bende ikincide gelmez diye düşündüm gelse alırım
  • 17-03-2015, 23:21:39
    #11
    Bende yaklaşık olarak 4 aydır PİN bekliyorum...
    15.08.1997 doğumluyum, tam 18 olduğum günü bekleyip mi göndermeliyim kimlik fotokopisini arkadaşlar?