Sizce gidişatım nasıl - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce gidişatım nasıl
11
●
914
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Sizce gidişatım nasıl
1
2
10-03-2015, 07:17:02
#10
skyrock
SelcukSonmez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gidişat adsense hesabı almaya çalışan veya olmayan arkadaşalara göre çok iyi
Hocam öyle bir yazmışsınızki tam duygu karmaşası, sevinsemmi üzülsemmi bilemedim.
12-03-2015, 21:22:07
#11
Rambo_FT
Öyle sanıyorum ki siteden hemen çıkma oranı ne kadar düşükse ve sayfa gösterimi ne kadar yüksekse Adsense TBM'leri o kadar çok artıyor.
12-03-2015, 21:37:55
#12
karikaturname
Arkadaşlar fotoğrafı nasıl ekliyoruz yorumlara?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler