• 02-03-2015, 21:27:28
    #1
    Ocak ayinda 200 tl eşik ödemesini ucu ucuna geçmişti şu an geçerli ödeme 199.63 TL gozukuyor ödeme yapilirmi herhangi bir işlem gozükmuyor.
  • 02-03-2015, 21:28:25
    #2
    Malesef
  • 02-03-2015, 21:53:30
    #3
    sitting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef
    Hayirlisi bakalim kismet ne diyelim
  • 02-03-2015, 21:57:13
    #4
    Neden ucu ucuna geçiyor keşke bunu araştırsaydınız.

    Yazık olacak içeride ki paraya tekrar beklemeniz gerekecek şimdi.
  • 02-03-2015, 21:59:40
    #5
    Eskiden böyle durumlarda reklam kodu bir arkadaşa verilirdi. O hitli bir sitesinde 10tl lik falan bekletirdi. Eşik sınırı geçilirdi. Bu gibi durumlarda yardım edecek bir arkadaş bu forumda bulunabilir. Bir daha ki sefere yapabilirsiniz.
  • 02-03-2015, 22:31:41
    #6
    kötü yerde kalmış. geçmiş olsun.
  • 02-03-2015, 22:49:56
    #7
    Aynısı benim başıma geçen ay geldi 49 kurusla alamamistim iyi de oldu daha fazla birikmisti

    HTC Desire 816 cihazımdan gönderildi
  • 02-03-2015, 22:55:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bir sonraki ay alırsınız ödemenizi
  • 03-03-2015, 10:16:41
    #9
    herkese teşekkürler aslında geçmişti 205 TL olarak görünüyordu sonrasında kesinti oldu sanırım artık gelecek aya