2.onayı beklıyorum boş reklam yerleşımım nasıl
Görüş ve önerınız nedır?
Adsesne yerleşımım nasıl
10
●609
- 11-02-2015, 17:06:54Arkadaş buraya yeni mi üye olmuş tapatalk dan göremiyorum.
XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 11-02-2015, 17:09:32Üyeliği durduruldudomain yıllar önce bendeydi
başarılar dilerim.
reklamlarda "Reklamlar" veya "Sponsorlu Bağlantılar" ifadelerini kullanabilirsiniz. diğer ifadeler yasak. oyun ile reklam arasında 150px aralık olmalı.
oyun sayfasındaki puan bölümü bende hatalı gözüküyor. - 11-02-2015, 17:09:472.onay için reklam yerleşiminiz önemli değildir. İsterseniz 1 tane reklam alın koyun siteniz uygun kriterlerde ise onaylanır.
- 11-02-2015, 17:39:53teşekkurlerNoblara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önerınızı dıkkate alıp kaldırıcım siteyi.SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-4 ay falan oldu hocam neden bunu sorma ıhtıyacı duydunuz?constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
150px nekadarlık bır mesafe yapar hocam bnm sıtede varmı sızce problem mesafe konusunda ben px cınsı mesafe ne kadar olur bılmıyorum.TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca sıtede dıkey ve yatay reklamlarda sponsor bağlantı ve reklam yazıyor sadece 300*200 reklam bolumunde yazmıyor sıkıntı olur mu?
sizce krıterlere uyuyor mu hocam?FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-02-2015, 17:46:41Site adresinizi buraya yazmayacağınızı öğrenememişsiniz. Umarım siteniz saldırı almaz ve adsense dan ban yemezsiniz.
- 11-02-2015, 18:06:14ben dün yazdım anında saldırdılarconstantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve adsense bugun tıklanma hiç yazmamış
ne kadar güzel değil mi
başarılar dilerim.