• 14-01-2015, 21:16:46
    #1
    Arkadaşlar belki aynı konunun etrafında dönüp duruyoruz ; ama artık adsense yüzünden yeni yılları, bayramların gelmesini istemez olduk Geçen kurban bayramından sonra gelirler taban yapmıştı..Yılbaşına kadar anca toparladı derken, yılbaşından sonra gene %50 düşüş var bende.. Aynı sorundan muzdarip olan başka arkadaşlar var mı acaba ? Bu sorun ne zamana düzelir sizce ?
  • 14-01-2015, 22:53:19
    #2
    Bende de hit arttı yerleşim aynı Sayfa TO yerlerde.Düzelse de işimize baksak.
  • 14-01-2015, 23:01:34
    #3
    Şubat ayında düzelir hocam. Her sene Ocak ayında oluyor.
  • 14-01-2015, 23:25:52
    #4
    1-2 haftaya düzelir..
  • 14-01-2015, 23:30:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ocak başı düzelir diyorum sözleşmeler yenilendiği için benimde %50 düştü beklemedeyiz.
  • 14-01-2015, 23:35:21
    #6
    tbm düstü benimde
  • 15-01-2015, 00:22:39
    #7
    inşallah gelir düşünce içerik yazası da gelmiyor insanın
  • 15-01-2015, 00:30:03
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    To bende de yerlerde çok kötü düşüş var.
  • 15-01-2015, 00:57:11
    #9
    22-23 tl olan kazanç oldu 13-18 arası.