Arkadaşlar belki aynı konunun etrafında dönüp duruyoruz ; ama artık adsense yüzünden yeni yılları, bayramların gelmesini istemez olduk Geçen kurban bayramından sonra gelirler taban yapmıştı..Yılbaşına kadar anca toparladı derken, yılbaşından sonra gene %50 düşüş var bende.. Aynı sorundan muzdarip olan başka arkadaşlar var mı acaba ? Bu sorun ne zamana düzelir sizce ?