Neler oluyor arkadaşlar? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Neler oluyor arkadaşlar?
3
●
426
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Neler oluyor arkadaşlar?
09-01-2015, 16:09:00
#1
StxTR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tarayıcı geçmişiyle ilgili diyenler hiç demesin:
Reklam iOS uygulamasında yer alıyor ve uygulamanın çıkan reklamla alakası = 0
Gerçekten sorun oluyor.Hiç alakası olmayan adama da bunu gösteriyor.
Bunu nasıl çözerim?
Teşekkürler.
09-01-2015, 16:18:29
#2
Derbederim68
reklam inceleme merkezinden urlsini bulun engelleyin bir kaç gün içinde kaybolur
09-01-2015, 17:09:36
#3
Berk35
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Direkt çözüm olarak "Reklamlara izin ver & reklamları engelle" kısmına daha sonra "Hassas kategoriler" e girerek,
Cinsiyet ve Cinselliğe Atıfta Bulunma
kategorisini engelleyin.
09-01-2015, 23:43:49
#4
StxTR
Çok teşekkür ederim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler