Merhaba arkadaşlar,
İngilizce yayın yapan siteniz varmı ? Adsense kazançlarınız nasıl ? İngilizce teknoloji haberleri bilgi vs blog tarzında bir site kurmayı düşünüyorum tabiki haberlerin bir kısmı alıntı olacak ama genel bilgiler sıfırdan yazılan makaleler olacak hemen hemen bu konuda düşünceleriniz nelerdir ? Tutarmı kazancı ne olur sizce ?
Adsense 'de Yabancı Sitelerdeki Kazançlar ?
8
●667
- 17-11-2014, 14:01:17teknoloji, haber, bilgi vs değilde tek bir içerik belirle derim. yani arabaysa araba, bilgisayarsa bilgisayar.
- 17-11-2014, 14:03:41Aslında teknoloji haberleri ve ilginç haberler yani bunları biliyormuydunuz gibi haberler olacak ana konuMutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2014, 14:03:53ing sitelerimde ki kazançlarım yüzde 50 düştü. 6 ay önce iyi kazanıyordum tbm ler yüksekdi. ama şuan çok kötü.
- 17-11-2014, 14:07:03bu düşüşde ne etkili peki neden böle olmuş olabilir ?Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2014, 14:54:58Rekabet çoğaldı. mesela benim ing dekorasyon sitem var. ilk açtığım zamanlar site sayısı az olduğu için tbm 1tl e kadar çıkıyordu ama önüne gelen ing dekorasyon sitesi açtı. haliyle rekabet çoğalınca ve reklamverenlerin cimri tutumu yüzünden şuan oranlar 0.30 krş a kadar düştü. rekabeti az olan kelimelere yönelmek gerek.dexterous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2014, 15:01:11Geçen sene ingilizce makale sitemde TBM 5 TL ye kadar çıkıyordu. Simdi 0.40 seviyesinde. Özellikle TL dönüşünce iyice cıvıttı.