arkadaşım sabret hemen telaş yapma

bu ilk aşamayı geçtiğinin göstergesi,reklam birimlerini oluştur ve kodlarını alıp sitenin ilgili bölümlerine yerleştir.Ki google da gelip kontrol sağlasın,
bak adam orda ne diyor;siz arkanıza yaslanın keyfinize bakın,keyfine bak sen de

3 gün önce başvurdum ve bugün 2.ci aşama onayı geldi ve reklamlar dönmeye başladı sayfamda,sayfa yeni hitim olmamasına rağmen okuduğum konularda arkadaşlar bu ara adsense çok bonkör hemen onaylıyor hesapları diyorlardı sırf o yüzden başvurdum erkenden ve aynen dedikleri gibi çıktı ve 3 günde onaylandı...
demek ki google da işler kesat