• 06-11-2014, 20:12:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar resimde gördüğünüz gibi.

    Bir reklam birimini başarıyla oluşturdunuz diyor yanında yeşil yandı.
    Reklam kodunu siteme ekledim yanında yeşil yanması gerekiyor mu?



  • 06-11-2014, 20:18:07
    #2
    Reklam kodunu sitenize ekledikten sonra yanında bir işaret vs.. görmeyeceksiniz 2. onay sürecine gireceksiniz onay alırsanız reklam gösterilmeye başlayacak. İnşAllah onaylanır Şimdiden hayırlı olsun diyelim.
  • 06-11-2014, 21:37:44
    #3
    arkadaşım sabret hemen telaş yapma
    bu ilk aşamayı geçtiğinin göstergesi,reklam birimlerini oluştur ve kodlarını alıp sitenin ilgili bölümlerine yerleştir.Ki google da gelip kontrol sağlasın,
    bak adam orda ne diyor;siz arkanıza yaslanın keyfinize bakın,keyfine bak sen de
    3 gün önce başvurdum ve bugün 2.ci aşama onayı geldi ve reklamlar dönmeye başladı sayfamda,sayfa yeni hitim olmamasına rağmen okuduğum konularda arkadaşlar bu ara adsense çok bonkör hemen onaylıyor hesapları diyorlardı sırf o yüzden başvurdum erkenden ve aynen dedikleri gibi çıktı ve 3 günde onaylandı...
    demek ki google da işler kesat
  • 06-11-2014, 22:01:27
    #4
    şuan birinci 2 onayı aldıgında o şekil olmaz
  • 07-11-2014, 12:07:19
    #5
    çok teşekkürler yardım için biraz panik atak biriyim galiba : ))