• 30-10-2014, 23:46:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Acrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense chrome ve diğer uygulamaları sayesinde mac id'inizi görüyor ve depoluyor. ip adresiniz ile ve hesabınız ile ilişkilendiriyor. Eminim çünkü yaşadım. IP değiştirmek yeterli olmuyor farklı adsense hesabı yönetiminde. Farklı laptop tavsiye ederim. Ethernet kartı değiştirmek çözer mi onu bilmiyorum, teknik bir detay..

    ayrıca analytics ve webmaster tools hesapları hep farklı olmalı farklı adsense kullanırken. oradan da çok rahatlıkla tespit edilebiliyor.
    Hocam pc ye temiz bi format atıcam. Ethernet kartı alıcam takıcam öyle kulanıcam daha önce giriş yaptığım google hesaplarını kulanmicam..
  • 31-10-2014, 00:25:59
    #11
    Şöyle düşünelim google sizin makinelerinizi zaten tanıyor. Öyle olmasa size güvenli makinelerinizi seçin diye birşey sormaz yada su oturumdan açtınız falan demez başka makineden açtığınız da. Bunu anlamasının tek yoluda mac adresi de değil , kabaca bilgisayara ait veriyi depolamasıdır. Bu veri sadece ethernet kartı olmayabilir , cpu numarasıda tektir, keza harddisklerinizin numarasıda tektir. Sonuç hangi parçaya ait işlem yaptığını bilemezsiniz keza emin olun bunları zaten alıyor almasa zaten bilemez (yukarıdaki arkadaşlardan bazıları etiklik falan demiş de, öyle birşey yok yani alıyor verileri aklınıza hayalinize gelmeyen şeyleri bile topluyorlar)

    Sonuç makine değişmediğiniz sürece tehlike var diyebilirim. Bir diğer sorun bir arkadaş modem mac adress veya chipset vs demiş. Keza bunuda öğrenebilir fakat şöyle düşünelim çok büyük bir ağ düşünelim . En basiti üniversiteler hepsi sadece bir ana çıkıştan çıkıyorlar. Engellese sorun çıkabilir, lakin ağı tarayabilir ve büyük bir ağ için farklı bir algoritma da uygulayabilir. Sonuç en temizi başka bir hat ve başka bir cihaz..
  • 31-10-2014, 03:29:51
    #12
    Üyeliği durduruldu
    DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle düşünelim google sizin makinelerinizi zaten tanıyor. Öyle olmasa size güvenli makinelerinizi seçin diye birşey sormaz yada su oturumdan açtınız falan demez başka makineden açtığınız da. Bunu anlamasının tek yoluda mac adresi de değil , kabaca bilgisayara ait veriyi depolamasıdır. Bu veri sadece ethernet kartı olmayabilir , cpu numarasıda tektir, keza harddisklerinizin numarasıda tektir. Sonuç hangi parçaya ait işlem yaptığını bilemezsiniz keza emin olun bunları zaten alıyor almasa zaten bilemez (yukarıdaki arkadaşlardan bazıları etiklik falan demiş de, öyle birşey yok yani alıyor verileri aklınıza hayalinize gelmeyen şeyleri bile topluyorlar)

    Sonuç makine değişmediğiniz sürece tehlike var diyebilirim. Bir diğer sorun bir arkadaş modem mac adress veya chipset vs demiş. Keza bunuda öğrenebilir fakat şöyle düşünelim çok büyük bir ağ düşünelim . En basiti üniversiteler hepsi sadece bir ana çıkıştan çıkıyorlar. Engellese sorun çıkabilir, lakin ağı tarayabilir ve büyük bir ağ için farklı bir algoritma da uygulayabilir. Sonuç en temizi başka bir hat ve başka bir cihaz..
    Teşekkürler hocam. Hat anlamadım yeni bi internet mi diyorsunuz? Evde 2 adet pc var ondan giriş yapabilirim sorun olmaz..
  • 31-10-2014, 05:58:58
    #13
    Banlandığınız pcnin CPU ID'si , HD ID'si modeminizin sabit mac ID'si , ödeme aldığınız hesap bilgileri vs. Google işini garantiye almış. Eğer banlandıysanız mobil bir cihazdan kullanmanızı öneririm Adsense için
  • 31-10-2014, 09:04:44
    #14
    acaba o hesapları tek bilgisayardan mı açtınız eğer açtıysanız sorun olabilir bir bilgisayardan bir hesap açın devamı o hesabıda o bilgisayardan açın bilgisayarınızı ve modemi resetleyip yeniden kurun bir sefer 3 sene evvel öyle yapmıştım
  • 31-10-2014, 12:21:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acaba o hesapları tek bilgisayardan mı açtınız eğer açtıysanız sorun olabilir bir bilgisayardan bir hesap açın devamı o hesabıda o bilgisayardan açın bilgisayarınızı ve modemi resetleyip yeniden kurun bir sefer 3 sene evvel öyle yapmıştım
    Bazıları başka pc'lerden alınma. Aklımda bi taktik var onu denicem olursa konuya yazarım herkes faydalanır..