Merhaba arkadaşlar. Geçende aklıma geldi ve başvuru yapayım dedim.

mybb-tema.com
Adresi ile güzelce başvurumu yaptım. Saat 02.00 gibi yolladım başvuruyu. Saat 04.30 gibi mailleri kontrol ederken " Başvurunuzu inceledik.. " diye mail gelmiş google'dan. Tıkladım , mail açılmıyor. Açılıyor sayfa bem beyaz. Hiç bir şey yok. Outlook'dan yukarıda mesaj geldi sorun bizden kaynaklı lütfen tekrar deneyin falan dedi. Her şeyi yaptım mail açılmadı bir türlü.

Neyse dedim , google/adsense ye giriş yaptım. Onaylanmış , birinci onayı vermiş. Kazançlar 0,00 $ olarak gözüküyor. Eskiden hesabım varken tl olarak gözüküyordu. Neyse dedim yine , reklamlarım sekmesinden reklamları ekledim. İlk başta reklamların çıkmaması gerekirken reklamlar gözükmeye başladı. Daha ilk gün , ilk saat . Ben şaşırdım Allah Allah dedim. Sabah uyandığımda girdim tekrar adsen se ye , 0,10 $ yazıyor.

1 Tık 22 Sayfa Gösterimi

Ondan sonra 37 sayfa gösterimi falan oldu. Akşam tekrar girdim ve ;



Kendim tıklamadım , daha ilk gün olmasına rağmen kapattı. Burda sorun ne derseniz.

Başvuruyu yaptım 2 saatte onayladı ve 2 onayı birden verdi. Yarın hesabı kapattı. Bu normal mi arkadaşlar ?