niyo202 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üyelik başkası adına eft başkası adına
13
●1.242
- 10-09-2010, 03:05:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hiçbir sıkıntı olmadan ödemelerinizi alırsınız. Uzun bir süredir bu şekilde kullanmaktayım
- 10-09-2010, 20:57:46evet geliyor 2 yıldır benimkifoxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2010, 21:03:19ödeme ayrıntıları kısmındaki Hesap Sahibi Adına bakmıyo ozaman direk ibana gönderiyor doğrulanırsa ödeme geçiyor ozaman yanlışmı düşünüyorumerqin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle