Bu nasil bir sacmaliktir adsense - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu nasil bir sacmaliktir adsense
11
●
905
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu nasil bir sacmaliktir adsense
1
2
16-10-2014, 02:22:58
#10
CoRcH
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kimileri tek tikla 0,73 alirken, siz 54 tiklamaya o kadar almissiniz. Ilginc ama olamaz mi, olabiliyormus demekki
16-10-2014, 02:57:52
#11
batihost
Ayni şey oyun forumları içinde geçerli. 80 tıka 50 kuruş bile yok. Resmen dalga geçiyor.
16-10-2014, 03:01:03
#12
cagatay_55
Oranlar ve fiyat gerçekten şaka gibi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler