• 16-02-2008, 03:05:30
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Adsensedeki zibidiler burada dolaşıyor biliyorum. İnşallah okurlar bu topiği. Gerçi onlar için bişey değişmez kaybedecekleri birşey yok =)
  • 16-02-2008, 14:19:53
    #11
    bu yol'da adsense gunde trilyon'lar vuruyor bize'de pasta'nın %1'i ya kalıyo ya kalmıyo...

    Ama napacaksın daha iyi veren baska yerde yokki mecburen denizin içine girmişiz yılana sarılıyoruz

    Türkiye'de karaya çıkıp güneş gören varsa bizide denizin altından çıkarsın
  • 16-02-2008, 14:54:42
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Size garezi olan biri reklamlarınıza bol bol tıklayabilir ve banlanırsınız, paranız içerde kalır hiç bir hak talep edemezsiniz.

    Yukarıdaki özellik gerçekten çok saçma sonuna kadar haklı bunda.
  • 16-02-2008, 21:16:14
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Hile yapabilirsiniz, yeter ki az kazanın.
    doğru.
    hergün istisnasız cpm i 200$ olan siteme 4 tık alıyorum küt 1,5$ . 2 ay oldu daha birşey diyen yok.