Arkadaş AdSense fena kızmış
12
●1.306
- 16-02-2008, 14:19:53bu yol'da adsense gunde trilyon'lar vuruyor bize'de pasta'nın %1'i ya kalıyo ya kalmıyo...
Ama napacaksın daha iyi veren baska yerde yokki mecburen denizin içine girmişiz yılana sarılıyoruz
Türkiye'de karaya çıkıp güneş gören varsa bizide denizin altından çıkarsın